Alla inlägg den 2 september 2011

Av anna deltinger - 2 september 2011 11:09

Har nu varit har i fem dagar och trivs bara battre och battre. Temperaturen har sjunkit nagot sa nu ar det mer behagligt (ca 30 grader). I tisdags holls det en kurs i Bachata som ar en latinamerikans dans. De flesta fran skolan var dar och det var riktigt kul trots att det var valdigt svart. Eftersom att det vackte danssuget inom oss sa begav vi oss sedan till en salsabar i andra sidan av staden. Dar bjods det pa dans, mojitos och manga skratt.


Skolan gar bra, har lart mig mycket men det negativa ar att det gar valdigt frt framat, hinner knappt med sa det blir till att studera en del pa fritiden. Men vad gor det nar man kan ligga pa playan och gora det??


I onsdags nar jag kom hem fran skolan hade jag fatt en ny rumskamrat (eller rattare sagt min forsta). Det ar en 29arig tjej fran Hongkong och vi klaffade direkt. Igar anlande ytterliggare en tjej. Hon var dock tyska (vilket inte alls forvanade mig) och aven hon verkar helt okej. Tyskan och jag tog en snabbvisit in i Malaga city igarkvall for lite middag och sightseeing. blir dock piccassomuseet och lite annan kultur nasta gang i stallet. Kanns som att det i alla fall kravs en heldag.


Idag ska jag och tyskan prova gymmet i var byggnad. Om det ar okej sa tanker jag signa up for en manad. Ar ju underbart att det bara kommer ta 30 sek att ta sig dit. Inga ursakter att inte halla sig i trim da inte!


Ikvall halls ett beachparty for nya studenter sa det vill man ju inte hissa. Imorrn blir det en heldagsutflykt till Tical samt Chorro (eller ngt). Far val se hur det blir.


So long amigos!

Presentation


Anna Deltinger
Ålder: 24
Bor: Malmö

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hösten 2011


Ovido - Quiz & Flashcards