Alla inlägg den 8 juli 2013

Av anna deltinger - 8 juli 2013 07:52

Stannade i PP en natt och flog sedan mot Manila for att byta flyg till Kalibo. Forsta flyget va dock 2 o halv h forsenat nem tack o lov var det andra ocksa sent. jag anlande i Manila 5 min innan nasta flyg skulle ga. 5 man pa flygplatsen hjalpte mig att springa igenom terminalerna, ringa samtal samt slussa in mig i flyget m=utan att jag checkat in mitt baggage sa dar satt jag med min stora ryggsack pa flyget. De fick rulla tbx flyget bara pga mig! service! Ville verkligen inte fastna i Manila da jag bara hort skrackhistorier om stallet. Val i Kalibo akte jag van i 2h och vad skont det var med asfalt!! Forsta anstalten i Filippinerna dar det inte ar lera! Val i hamnen tog jag farja oven till paradison Boracay. Iblnd ser man bilder pa stallen och tanker att de ar retuscherade men i detta fall insag jag att dessa dessa stallen verkligen existerar!! Kan dock tanka mig att det e lite val mkt folk under hogsasong men bnu e det alldeles perfekt. Detta ar garanterat den finaste stranden jag sett!! 


Bor pa Friendz resort som ar ett reggaehang for backpackes och det anda jag planerar att gora ar att slappa och bada. Inatt sov jag 10h och har inte sovit sa bra som har. Om tva dagar flyger jag tbx mot Manila for att flyga till KL.


Saknar regnskogen lite grann. Det ar inte varje dag man far chansen att aka jeepney i sallskap av fraktgods som fiskboxar och tiotals kartonger med kycklingar och grisar. Vadret har jag haft mkt tur med. Regnade totalt 3 dagar i El nido men forutom det sa har jag klarat mig undan regnet.


Nu ska jag dricka upp min drink och sedan bege mig tbx till solstolen pa strranden.. Ses!!

Presentation


Anna Deltinger
Ålder: 24
Bor: Malmö

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hösten 2011


Ovido - Quiz & Flashcards