Alla inlägg den 10 juli 2013

Av anna deltinger - 10 juli 2013 17:51

18 timmar pa resande fot ar nu antligen over! Resa med magsjuka ar inget vidare kan jag saga men det borjar bli battre nu. Blev hamtad pa hostelet kl 04 och tog sedan farjan over till "fastlandet". 2 timmars bussresa och sen var jag pa Kalibs flygplats. Flyget till Manila var forsenat sa jag missade mitt flyg till KL och fick kopa ny biljett utan ersattning. Javla piss! Nu e jag iaf i Kuala Lumpur och bor pa Reggae mansion. Toppmodernt stalle och inte lange nagra bamboovaggar precis. Stor takterass me bar occh utsikt av Petronas towers. Har traffat massvis me resenarer och imorrn beger jag mig till Batu caves med en tjej fran hostelet. Pa kvallen kommer Sandra och hennes pojkvan hit och sedan ska vi spendera tva veckor tillsammans.Saknar dock Filippinerna redan och det e nog inte omojligt att jag gor ytterliggare en visit dar senare ifall tiden racker till. Att befinna sig i en storstad efter tiden i Filippinerna kanns skumt. Har finns ju bilar! Dessutom kanns allt jattedyrt (avn om det fortfarande e bra mkt billigare an hemma i Sv). Fick nyss betala 22kr for en ol, vilket ran!


Nu ar det laggdags, ar saaa trott! Gonatt

Presentation


Anna Deltinger
Ålder: 24
Bor: Malmö

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hösten 2011


Ovido - Quiz & Flashcards